Debrecen, Debrecen, átszállás...

split-test-success-kid-meme-300x300_1409863751.jpg_300x300

Jó estét mindenkinek/bárkinek!

Ritkán érzi azt az ember, hogy most épp jó vagy rossz helyen van. Leginkább csak vagyunk és csináljuk a saját kis dolgunk, haladunk, építkezünk, zajlik az életünk. Ha mindezt úgy kell megtennünk, hogy eközben rossz érzés kerülget minket és nem érezzük magunkat otthonosan, az mindent megnehezít. Ha körülöttünk minden azt sugározza, hogy nem jó helyen vagyunk, nekünk nem ezt kell csinálnunk, az rányomja a bélyegét mindenre. (munka, tanulás, párkapcsolat, közérzet) Tudom milyen ez az oldal... az elmúlt 2 évben nem igazán éreztem azt, hogy jó helyen lennék és csak tehetetlenül sodródtam. Persze meg is lett az eredménye, az említett területeken belül is elég látványosan. Két lehetőségem volt tovább süllyedek vagy megtanulok úszni a szartenger tetején. Persze könnyű mondani, hogy küzdeni kell és menni fog. De van az a pont ahol a küzdelem nem oldja meg a problémát, amikor csak elviselhetővé teszi a bűzt. De ez épp elég lehet ahhoz, hogy meghozd a döntést ami a megoldást jelentheti még ha mások számára ez óriási hátra arcot jelenthet. Igen, az egy lépés hátra is megoldás. Mindenki úgy látta, hogy megfutamodok, MINDENKI, nem látták, hogy csak "lendületet" veszek ahhoz, hogy kiugorjak a mocsokból és nem vártak meg...
Debrecen! Itt érzem magam otthon, jó helyen. Az elmúlt napokban itt intézkedtem, ismerkedtem és közben végig az az érzés járt át, hogy itt kell lennem ezt kell csinálom! Ez olyannyira megkönnyítette a dolgom, hogy ami másutt nyűg volt, itt szinte móka és kacagás. Szeretek itt lenni és a közelgő kihívások elé se mint problémák elé állok, hanem a következő lehetőség elé ahol bizonyíthatom, hogy ez nem meghátrálás volt csupán az igazi célom, amit nem igazán értettetek meg. :) (csókoltatok otthon mindenkit)

Még nem csináltam végig, előttem a neheze, de ki csinálná meg ha nem én? :) Nekem van kitalálva! Remélem ez idő alatt, azért azok is észreveszik, akik "lemondtak" rólam...
CSAK ELŐRE! Jó lesz :)
Szép estét!