Öreg Viktorhoz, de túl fiatal a polos vereséghez

Hát...
Üdvözlök mindenkit/bárkit!
A mai nap igen eseménydús volt, Volt itt vízilabda EB döntő, Király Viktor koncert és a felismerése annak, hogy mit jelent a 20 évem. Talán már mindenki tudja, hogy Magyarország nagy reményekkel ugrott a medencébe, Szerbia legjobbjai ellen a hazai rendezésű vízilabda EB döntőjében. Sajna a gyenge első két negyed után nem tudtunk talpra állni és 7-12-re kikaptunk a szerbektől. Engem aki ezt a sportot nem is olyan régen követem és nem egészen vagyok tisztában a szabályokkal, felkavart ez a mérkőzés. Kicsit úgy érzem, a bírók ellenünk fújtak és a HAZAI pályán ez a szokásosnál is jobban zavar! De nem a bírókon múlott, sajnos a fiúk nem hozták a tornán eddig nyújtott formájukat az első negyedekben és az itt összehozott előnyüket már nem tudtuk ledolgozni. De az eredménytől függetlenül büszkék lehetünk a fiúkra és számíthatunk a jövőbeli sikerekre. HAJRÁ!

'Zamárdiban ma Király Viktor adott koncertet... nem voltam ott... nem is kívánkozom, de Pf haverom ott volt és ha minden igaz ittas állapotban de kibírta! #respect Nos én ilyet nem csinálnék már, valahogy nem érzem a lendületet, hogy valamibe bele kezdjek ha csak részegen bírom ki :D Többek között talán ezért hagytam ki a tegnap estét is, ha a társaságom csak ezzel lett volna tele, nem éreztem volna magam jól. Persze Pf nem  az élet súlya miatt tette ezt hanem csupán szórakozásból, mert megteheti! Megtette és utána még szurkolt is a magyaroknak! #swag

A fentebb linkelt számot (remélem sikerült a link) hallgatva, rájöttem, hogy 20 évesen komolyabbnak kell lennem. Többet kellene gondolnom a jövőre és figyelnem a dolgok következményeire. Bizonyos dolgokhoz már túl öreg vagyok (20 évesen fura leírni ezt a mondatot), de valaminek pedig már épp itt az ideje. Úgy érzem ez a kor már elég nagy vízválasztó a felnőtt- és a gyerekkor között, nagyobb mint a 18, amikor is a törvény előtt leszünk felnőttek. Újra kell gondolnom dolgokat, más dolgokat lezárni és ezek helyen újakat kezdeni! Nehéz lesz, de meg tudom oldani.
Várom, kíváncsian várom, hogy milyen felnőtt leszek... :)
Jó éjszakát! csak előre!