Giotin és egyéb más katasztrófák

Üdv!
2014.08.01... Ff barátom születésnapot tartott... mint ahogy az már megszokott, fergeteges volt a hangulat és irdatlan mennyiségű alkohol fogyott. Mindenki jól érezte magát, de a hangulat a tetőpontot az én személyes kedvencem a GIOTIN alkalmával érte el. Ez egy ivós játék amit VBK-val kell játszani, én mint a játékmester igyekszem meghonosítani ezt a játékot a kisvárdai bulikban. E nemes játékot a sárospataki főiskolásoktól tanultam el amiért hálás vagyok BDf mesternek! Jó látni, ahogy "kulturált" módon részegedik le egy társaság és ezt olyan egységben teszik, mintha külön erre a célra szervezett csapat lenne. Ritka a való éltben olyan támogatást látni, mint amikor a 10 ember egyszerre skandálja az egynek, hogy "LE-LE-LEFENÉKIG" egészen míg le nem húzza a maga kis adagját. Az az öröm mindenki arcán mikor sikerült legyűrni a pohár tartalmát és gratulálni azt zengve, hogy "MOST IVOTT JÓT BELŐLE, VÁLJÉK EGÉSZ-SÉ-GÉ-RE!" és aki meg itta az is érzi a jót maga körül. Ez egy remek társaság teremtő és a valószínűség számítást fejlesztő játék, csak ajánlani tudom!

Az este folyamán sok gondolatom cikázott a fejemben, főleg azokon akik nem voltak ott Mn vagy épp vagy épp Bn, de Dn is ott lebegett 1-1 gondolat mögött. Mn tudom h sokat gondolt rám és ez a tudat boldogsággal töltött el. Bn valszeg nem gondolt rám, de engem is csak az érdekelt vajon mivel lenne másabb az este képe ha ő is tiszteletét teszi köztünk. :D Dn... ő még mindig csak az örök talány...

Sajnos az este itt nem ért véget néhány kör giotin után mindenki kicsit levetkőzött a gátlásaiból. Nem érzem magam kihasználtnak. Nem érzem, hogy én kihasználtam volna bárkit is. Nem bántam meg semmit és nem gondolom, hogy rosszat tettem. De az emberi érzések igen törékeny dolgok ezért nem tanácsos játszani velük. Sajnos ezt nem mindenki érzi... és utólag kapálózik... Ne! Nekem te ne :) Nem haragszom, de jó, hogy hagyjuk.

Jó éjszakát! Tovább előre!