Fesztivál, boldogság és teljes letargia

Szép jó reggelt mindenki/ bárki!
Ma kezdődött az ajaki fesztivál, mindenkivel találkoztam akivel akartam még azzal is akire nem is gondoltam! Sajna volt olyan is aki nem tudott eljönni... majd jövőre! :)

A buli hatalmas volt jól éreztem magam mindenkivel akivel épp voltam, és végre elmondhatom h Deltáztam 1 igazit! :D Kellemes meglepetésként ért, hogy Dn-nel kapcsolatban igazam volt :) ez BOLDOGGÁ tett és és már minden kételyem eltűnt, végre tiszta minden. :)

Ff és Mf barátaimnak nem volt ilyen jó... Mf rájött, hogy a volt barátnője hazudott neki elég csúnyán amit nem viselt jól és persze én is kaptam belőle... Vajon ér ennyit a barátság? Vajon vagyunk olyan jó barátok, hogy érjen ennyit? Nem tudok mit kezdeni vele, most kihozott a sodromból (ez nagyon ritka) megtudtam volna ütni! Félelmetes, hogy egy apró kis "szikra" ilyen folyamatot indíthat el, hogy én, ÉN meg akarjak ütni valakit... Én ezt nem akarom! Ffnek nem is volt rossz... ő jót érzett. A legnagyobb eredményem, hogy őt is sikerült becsábítani a táncoló tömegbe :D

Az emberek érzéseivel továbbra sem szabad, TILOS játszani! Ezt vésd fel jól... A mai natól tudom, hogy a halogatás is ide tartozik. Olyas valaki sínylette meg aki nem ezt érdemli... Helyre kell hozni.
Érdekes 2. nap elé nézünk...
Remélem több dulakodás nem lesz
További szép napot! Csak előre! ;)
ui.: A zene hazafelé szólt a rádióban, nincs túl sok köze a leírtakhoz :)