Valamit gondolj ki

Üdv mindenkinek/neked!

Ki/Mi dönti el, hogy kiből lesz mi és miből ki? Nyilván az életünk során a minket ért hatások, a minket körülvevő emberek, az életkörülmények nagyban befolyásolják, hogy milyen ember válik belőlünk. De egy iker pár 2 tagja is lehet személyiségét tekintve annyira különböző, hogy az alapján meg nem mondanánk, hogy testvérek. Pedig ők a fentebb felsorolt szempontok alapján, nagyon hasonló hatásokkal szembesülnek, így várható lehetne, hogy azonos/közel azonos személyiségű és kvalitású felnőttek váljanak belőlük. Mivel előfordul (elég nagy számban) az, hogy a dolgok nem így alakulnak, tehát 2 különböző ember válik belőlük, ha lesarkítjuk az egyikük gonosz a másik pedig a jó. Így feltehető, hogy mindenkiben van valami ami befolyásolja a végeredményt. Valami ami egész életed során, segít abban, hogy elérd a kitűzött célt vagy hátráltat ebben. Ez lehet a genetika, valami más örökség vagy egy "isteni vicc" vagy az, hogy alapvetően mindenki egyedi. Nem tudom...

Sokáig úgy gondoltam, hogy engem segít ez az én ki "alap csomagom". De rá kellett jönnöm, most amikor igazán fontos dolgok történnek, amik IGAZÁN befolyásolják a továbbiakat, hogy egy kerékbilincset kaptam... Nem akarom elfogadni, hogy a belsőm valami másban lenne, jobb mint amit én akarok. Valami olyanban amitől irtózom, amit ki nem állhatok, amit mindig is ellenpéldának tekintettem. Nem vagyok hajlandó az ő irányába menni, de amikor küzdök ellene és próbálom a dolgokat jobban csinálni, minden kártyavárként dől össze.

Nem akarom elfogadni, hogy valójában olyannak kell lennem, amit mindig is el akartam kerülni. Ha ebbe az irányban haladok tovább hatékonyabb leszek, talán sikeresebb is, de nem mind1 milyen áron. Ha mégis elfogadnám a nekem kitaposott utat, vajon megszeretném? Vajon képes lennék, lealacsonyodni ahhoz a "stílushoz/létformához"?

Az eddig sajátomnak tartott útról nem akarok lelépni, túl sok "munkám" van benne ahhoz, hogy csak úgy hagyjam. Egyébként is aki szeret azért szeret, mert úgy gondolják, ez vagyok. Sokkoló lehet megtudni majd a valóságot....
Amíg nem tudok újat, próbálom megtartani a sikertelenség ellenére, ezt az utat.

További szép napot! Csak előre!

ui.: Az ikres példát csupán azért hoztam fel, mert az ikertestvérek genetikailag közelebb állnak az azonoshoz, mint az átlagos testvérek. Senkit nem állt szándékomban esetleg megbántani azzal, hogy az "ikrek egyformák". Tisztában vagyok azzal, hogy a külső hasonlóság ellenére egymástól független személyiségek.