Félelem és Marika néni Budapesten

Üdv mindenki/bárki!

Rég volt már, hogy életjelet adtam magamról. De műszaki okok miatt, egyéb teendők és utazás miatt tolódott ez így ki és nem az én hanyagságom miatt. (na jó kicsit az is) Rengeteg dolog történt és fogalmazódott meg  bennem, de van amit nem lehet ide írni és van amit nem akartam míg kellően ki nem bontakozik. Ennyi mindent nem is lehet egyben közölni, épp ezért úgy döntöttem most csak egy frissen kezdek 1 budapesti élménybeszámolóval és aztán adagolom a többit. vágjunk is bele!
A fővárosba utazásom célja elsősorban az egyetem előtti utolsó nagy pihenés és kikapcsolódás a pesti barátokkal és a táborban megismert srácokkal. Első nap 1 rövid találkozó után egy barátommal máris mentem unoka testvéremékhez, hisz náluk szálásolódtam el. Mivel kedvesen fogadtak nem hagyhattam viszonzás nélkül a szívességet és lecsiszoltam Af helyett a polcokat amiket másnap le is festettem/tünk. Jó érzés töltött el, magam ura voltam, kikapcsolódtam és hasznos dolgot is csináltam.

Másnap beindult a "nagyüzem" a polcfestés után Af-el az OBI-ban barangoltunk (csodálatos hely, 1 napot eltudnék ott tölteni). Majd kirakott a belvárosban ahol bevártam a többieket. Pf el ketten kezdtünk és megmutattam neki a földi mennyországot amit később csak a pokol 7. bugyrának éreztünk. Marika néni gigantikus megaburgere a BékeBurger, igazi kihívás a nap minden szakában. Nehezen, de becsülettel legyűrtük a hatalams szendvicseket és kellemes meglepetés ért fizetés előtt. Marika néni közel 1,5 év után még megismert és kellemes beszélgetés után meghívott minket 1 limonádéra. Ez később életmentőnek bizonyult. Pfel 1 sportpubban vártuk a csodát majd elszabadult a buli, törtek az üvegek, folyt az alkohol, egy szóval minden volt. Persze volt aki nem tudott/akart eljönni ő persze nem volt. De így is emlékezetes volt. :D

A BékeBurgereket még másnap is emlegettük így pihizős nap lett aminek a végén moziztam. A nyár, ha nem az év legjobb mozis élményében volt részem mikor is megnéztem a Galaxis őrzőit 3D-ben. Akció, poénok és a kellő mértékű szerelmi szál, remek zenével komponálva. Fantasztikus volt.

Most láttam meg Bp azon arcát amit, a fenn töltött 1 év alatt nem találtam meg... Talán ez a nyitottság az újra, vagy a társaság hiányzott, de ha ez a felfedezés hamarabb bekövetkezik talán teljesen másképp alakul minden. Most vagyok először kíváncsi erre az eshetőségre...

Nos kissé összecsapottnak tűnhet, de nézzétek el nekem fáradt vagyok, a haza utamat ki is hagytam, de az más tészta.

Hoppá! Félelem! Azt hiszem kezd ismét hatalmába keríteni, az a sötét, gyötrő érzés ami miatt már egyszer elrontottam a szakmai előremenetelem és a magánéletem... Még 1x NEM! De ugyanakkor a nagyobb körültekintés és odafigyelés ellenére érzem, hogy ez talán most túl nagy falat lesz, túl nő rajtam ez az egész szarság... Meg kell találnom az egyensúlyt jó és rossz között, sötét és derűs között, meg kell tartanom magam...
Jó éjszakát! csak előre