Vége a nyárnak...

10612705_832132980130709_9187124352402454841_n_1409485599.jpg_960x640

Üdvözletem Mindnekinek/bárkinek!

Eseménydús nyár van mögöttem és ezt többnyire az új és régi barátaimnak köszönhetem, valamint az engem körülvevő embereknek. Ez inspirált arra, hogy 1 versben foglaljam össze nagy vonalakban a történteket. A neveket nem törlöm ki, a rímek miatt és azért sem mert nem biztos h az előzőbejegyzésekkel szinkronba hozhatóak. De ha igen akkor jó mókát a párosítgatáshoz :) Fogadjátok hát szeretettel:

2014 nyár

Rosszul indult a nyár,
Katasztrófa az elején már.
Dalmitól jött a tartózkodó NEM,
sajna ez végig így ment.

se baj...

Jött a 20. szülinapom,
nyoma a kisszoba padlón.
"mulatott" Tomika és Zsófi,
Marci motorral jött vagizni

Réka is velünk mulatott,
Flóra meg felettem virrasztott
Fucsku pálinkából jól beivott,
Márk is, ő aludt a kárpiton!

fúúú...

Eseménytelen napok után
a sárospataki tábor várt
ott megismertem sok jó arcot
köztük Pekot és a divatdrukker Áront

a lányokkal sem volt másképp:
Bíborkával reggeliztünk, ebédeltünk;
Bernivel alakulhatott volna másképp;
Martinával zongoránál beszélgettünk;
Dórival a végére megismerkedtünk.

Sanyi beSanyizott
Bárbi jajgatott
Márk káromkodott
Laci pofozkodott

Telt az idő és jött egy Ajak Fesztivál
Peko és Dóri ígérkezett de mást csinált,
ettől függetlenül legendássá vált
a Bánat innen már tovaszállt.

Első nap forduló pont
Második már #yolo-bb volt
Harmadikon Giotin volt
és ismeretlen barátok...

Ezeket rövid betegség
és intézkedés követte
a Strandoló Dóriék győztek meg,
így utolsó héten irány Pest!

Meglátogattam a keresztlányom,
sikerült beszélnem Fannival,
Marika néni kis híján okozta a halálom
de szeretjük őt és Burgerét imádom!

RE UNIONUNK mondjuk nem volt "teljes",
bennem nincs harag csak rengeteg kérdés
a hangulat így sem volt rossz sőt remek,
és a Man. Utd. megmutatta milyen az égés.

Az izgalmas részeknek mondjuk vége
kezdődik a tanulás és az egyetem "végre"
ennyi volt a 2014es nyár
az eddig legjobb talán

Köszönöm a közreműködést mindenkinek,
de tényleg, egy élmény volt veletek
Remélem lesz folytatása jövőre,
na ennyi elég lesz belőlem!

                                               2014.08.31.

Ennyi volt vége :) Ugye nem is volt olyan rossz? Nekem tetszett, főleg, hogy veletek csináltam végig. Remélem ti is olyan jó emlékeket őriztek rólam mint én rólatok. Legyetek jók, jó sulikezdést, még találkozunk! ;)
                                 Máté voltam, csak előre! Love ya all!