ViszlátSzevasz 2. hét!!

Jó estét mindenki/bárki!

Mögöttem egy elég kemény de mégis jóleső, csendesnek nem mondható igazi őszi hét. Új emberek, koncertek, egyetem. Változatlanul, jól érzem magam itt, a közeg, az egyetem mind mind olyan pluszt adnak a napomhoz, ami miatt nem csak túl élem de élvezem is, még a szerdai 12órázást is. Remek előadókat fogtam ki (többségében) élvezem az órákat. A kis társaságunk is kezd megszilárdulni és egyre jobban összeállni. Pluszba ott van még Af vele tomboltuk végig a koncerteket. :D A Supernem mindent vitt... (főleg ez a szám itt) valahogy a hetem ennek a jegyében telt és minden jóra fordult egy-két "felhő" után. Nem tudom, hogy mehet minden ennyire flottul, ilyen hirtelen, de megy :) biztos fog majd történni valami ami ezt kicsit visszaveti. (ez törvényszerű) De addig is minden a helyén van és nem történhet olyan ami ezt tönkretehetné!

Vannak a múltnak szelei amik néha megcsapnak és visszahúznak, elbizonytalanítanak, de szeretem ezeket a szeleket... Mert azon túl, hogy visszahúznak, motiválnak azzal, hogy nem felejtetik el és újra meg újra az orrom alá dörgölik, azt aki voltam, akiből a mai ÉN lettem.

Csak előre! ViszlátSzevasz!!