Az én keresztapám

Family is the most important

Üdvüzletem mindenkinek/bárkinek!

Ma összejött a család kemény magja. Mi, unokatestvéremék, keresztapámék. Az egészben az volt a jó, hogy nem volt semmi erőltetett felhajtás, hogy itt a rokonság. Egyszerűen együtt ebédeltünk és beszélgettünk a hamarosan érkező unoka/uncsitesó/keresztgyerek (kinek mi) nevéről (nem engedik, hogy Jolánnak nevezzem :/ ), a tovább tanulásomról és a család dolgairól. Senki nem veszekedett, mindenkin azt láttam, hogy otthon érzi magát és jó helyen van. Bevallom ezt ritkán éreztem eddig, a szűk család körében még ritkábban. Nem vagyunk mi rosszabbak más családoknál, csak mindig van valami kis "bisz-basz" ami beárnyékolja az esemény fényét. Ma semmi nem volt... mindenki jó úton halad, él boldogan. Próbáltam rájönni, hogy most mitől van ez a szinte filmbe illő tökéletesség és bárhonnan néztem, a központ Keresztapám volt. Unokatestvéremnek az apja ők  ezért jöttek el, anyámnak testvére mi ezért voltunk ott és ő pedig a házigazda. Minden témában otthon volt, megvolt a tanácsa és mindenki figyel rá, egyszóval igazi családfő! Apám sajnos ezen a területen elmarad tőle, de ez régóta tudjuk.

Már a megjelenése is tekintély parancsoló, magas, testes, erős felépítésű és persze a mogorva ábrázat. A szikla komorságú megjelenés persze 1 nagyon segítőkész és rendes embert takar. Senkit nem küld el ha nem szemtelen, segít de nem felelőtlenül. Mindenkit ismer a környékükön, ha nem is mindenkit de akit kell azt igen. A fiatalok felől is hatalmas tisztelet övezi, mert a szüleik is tisztelik. Megvannak a kapcsolatai is, bármi kell, bármit csinál ismeri a megfelelő szakembert, helyet ahol azt meg lehet csinálni. Rendkívül kalandos élete van, olyasmit is túl élt amit más csak nagyon ritkán, olyan elhatározások hozott és olyan egyenes volt egész életében ami már önmagában lenyűgöző. Csodálom őt, igazi példakép lehetne. DE! Ő sem tökéletes, csak ember... Hirtelen haragú, de a család mindig a legfontosabb számára. Nem volt jó tanuló sem így nem tanult tovább, de önszorgalmából művelődött és tájékozódott rengeteg terület, így ő a legbölcsebb ember akit ismerek.
Örülök, hogy ő a keresztapám én is szeretnék olyan lenni mint ő! :) Persze Máté-módján.
Jó éjszakát!